Financiële regelingen aangesloten lidorganisaties

Route: Alle hieronder genoemde tegemoetkomingen/declaraties mogen worden gemaild naar: administratie@veteranenplatform.nl .

De bedragen worden na goedkeuring van de penningmeester uitbetaald aan de desbetreffende lidorganisaties.

  1. Notariskosten: aangesloten lidorganisaties mogen eenmalig een tegemoetkoming notariskosten aanvragen. Reeds aangesloten lidorganisaties mogen dit eenmalig doen indien zij hun statuten moeten aan passen aan de Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen (WBTR).
  2. Tegemoetkoming bestuurskosten: jaarlijks mogen aangesloten lidorganisaties deze tegemoetkoming aanvragen. De hoogte van het bedrag wordt jaarlijks vastgesteld door het bestuur. U dient ter onderbouwing aan te geven op het formulier uw jaarprogramma met uw activiteiten i.h.k.v. Erkenning & Waardering & Zorg.
  3. Reiskostenvergoeding: formulier met omschrijving bijeenkomst en datum mogen worden gemaild naar: administratie@veteranenplatform.nl.
  4. Voor de contributie inning werken wij met een doorlopende automatische incasso. Het formulier hiervoor graag invullen en retour naar administratie@veteranenplatform.nl .